Urmăreşte OFERTA LUNII propusă de cabinetul PSIHOTOTAL şi sună întotdeauna pentru programare.

PSIHOLOGIA MUNCII SI ORGANIZATIONALA: servicii pentru ANGAJATOR si ANGAJAT



Serviciile din domeniul psihologiei muncii au ca obiective:


  • Promovarea valorii umane şi profesionale care să contribuie la creşterea calităţii interacţiunilor umane, la dezvoltarea mediului economic şi la crearea de tradiţii şi culturi organizaţionale puternice.
  • Asistarea in coordonarea muncii pentru optimizarea activitatii fiecarui angajat si implicit cresterea continua a performantelor clientului.
  • Să transmitem cunoştinţe şi experienţe de calitate, să dezvoltăm abilităţi şi atitudini pozitive care să conducă la automotivarea personalului, educarea lui continuă şi dezvoltarea potenţialului său uman şi profesional.
  • Să contribuie la succesul partenerilor noştri promovând creşterea coeziunii, eficienţei şi competenţei profesionale în organizaţie.
  • Managerii interesaţi în a utiliza cunoştinţe de psihologie (consiliere psihologică) pentru a-şi optimiza performanţa proprie, a angajaţilor şi/sau a organizaţiei din care fac parte. 
  Serviciul pentru angajare si repartizare pe locuri de munca

  • examinarea psihologica în domeniul sanatatii si securitatii in munca - obtinandu-se o descriere succintă a personalităţii celui evaluat, o serie de recomandări menite să sporească motivarea angajatului şi să faciliteze interacţiunea cu cel evaluat, identificarea gradului de compatibilitate cu un anumit post din perspectiva similarităţii dintre profilul persoanei evaluate şi profilul ideal pentru postul respectiv stabilit de către specialist.
  • selectia de personal - evaluare a 16 competente profesionale (ex. munca în echipa), un index de compatibilitate cu postul (pentru situatii de selectie, unde la nivelul sarcinii , cerintele postului sunt congruente cu trasatura de personalitate) si o serie de recomandari utile pentru specialistul în resurse umane.
  • analiza muncii - pentru a determina cunostintele, deprinderile, abilitatile si alte caracteristici necesare pentru a realiza cu succces activitatea presupusa de un anumit post (stabilirea competentelor necesare pentru a fi performant pe un anumit post); integrarea informatiilor culese in setul mai larg de informatii despre candidat.
  • aplicatii in SECURITATEA SI PROTECTIA MUNCII - identificarea profilului ideal al persoanei cu risc ridicat de a comite accidente de munca datorita unei erori umane; identificarea comportamentului deviant la locul de munca (ex.: probleme disciplinare, incalcarea regulamentelor existente, consumul de alcool etc.).
  • examinare psihologica pe post care nu implica nici unul din riscurile prevazute in Normele Generale de Protectia Muncii (ex: profesor, psiholog, contabil, administrator, etc.)
  • examinare psihologica pentru meserii ce implica riscuri ca: lucru la inaltime, zgomot, mediu toxic, coditii speciale, lucru în tura de noapte; lucru în câmpuri de electrofrecvenţă; manipulare de substanţe toxice şi stupefiante; functie de conducere, de decizie, permis port arma, stres neuropsihic; cetăţeni străini care lucrează în România .
Serviciul pentru periodicitate
  • Examinare psihologica pentru autorizarea exercitarii meseriilor si profesiilor cu grad de risc in conformitate cu Normele Generale de Protectia Muncii.
 Serviciul pentru evaluare psihologica generala - examinare psihologica la cererea angajatului.

 Consiliere psihologică pentru angajat:
  • cu scopul de a-şi optimiza performanţa profesionala proprie in raport cu interesele organizaţiei si a angajatorului.
  •  in vederea integrarii profesionale.
  • combaterea si prevenirea stresului ocupaţional – in vederea cresterii randamentului in activitatea organizatiei profesionale.
 Consiliere psihologica pentru angajator cu scopul:
  • de a-si utiliza eficient forta de munca prin stabilirea competentelor necesare pentru a ocupa un anumit post (care ar fi cel mai potrivit profil de personalitate pentru fiecare profil ocupational de interes);
  • estimarea performantei profesionale - cu scopul de selectie si de a corela nivelul de salarizare cu performanta si gradul de implicare a angajatului la nivelul sarcinii, nivelul social si nivelul organizational;
  • identificarea persoanelor cu risc ridicat de a comite accidente de munca;
  • screening pentru a identifica eventuale profiluri de personalitate dezadaptative (tulburari de personalitate).  

AVANTAJELE  ANGAJATORULUI :

  • decizii si masuri ale eficientei profesionale astfel incat sa evitati riscurile in activitatea profesionala, avand la dispozitie angajati valorosi;
  • capatati siguranta in rezolvarea problemelor legate de angajare, formare profesionala, salarizare;
  • preveniti stresul, accidentele si bolile profesionale;
  • reduceti costurile legate de aceste evenimente;
  • imbunatatiti performanta in activitatea profesionala a angajatului;
  • aveti la indemana variante lipsite de risc;
  • inlaturati stresul generat de controlul organelor ITM privind protectia si securitatea in munca.
  • costurile serviciilor psihologice de examinare a candidatului  pot fi suportate atat individual de fiecare angajat in parte sau de catre angajator.
  • oferta de servicii si preturi personalizata pentru compania ta
  • lucram si pe baza de ABONAMENT LUNAR
  •  reduceri in functie de numarul de angajati si pentru fidelitate
  • facem controlul psihologic la firma dvs., deci nu-i nevoie sa deplasati oamenii
  •  dezvoltam potentialul oamenilor, echipelor si organizatiilor in scopul cresterii performantelor companiilor si a satisfactiei angajatilor.

EVALUAREA PSIHOLOGICA A LOIALITĂŢII ANGAJAŢILOR