CABINET PSIHOLOGIC PSIHOTOTAL
Str. Emil Gârleanu (fostă Republicii nr. 277), BL. I 2, SC. B, AP. 2 (interfon 2)
Localitate: BÂRLAD
Judet: VASLUI
Localizare (puncte de orientare): staţia de autobuz “SPITALUL DE URGENŢĂ MUNICIPAL ELENA BELDIMAN”,
blocul din spatele “CENTRULUI CULTURAL MIHAI EMINESCU (CASA ROŞIE)” și față în față cu laboratorul de analize medicale ProLife,
accesul în scara blocului pe la vest (dinspre parcul cu
tei).
Pentru interfon apasati tasta 2.
Apasă AICI pentru a accesa harta spre locatia cabinetului psihologic PSIHOTOTAL - psiholog principal Grapă Carmen
Program : LUNI - JOI in intervalul
orar 16:30 - 20:30.
Telefon: 0743570171
E-mail: psihototal_cabinet@yahoo.com
E-mail: psihototal_cabinet@yahoo.com
Tarifele serviciilor psihologice:
- Tarifele pot fi influențate de parteneriatele cu furnizorii de teste și platformele online de intervenție specifică și psihoterapie pe problemă și de programele de dezvoltare personală.
- Tarifele sunt revizuite periodic pentru a ține cont de schimbările în costuri impuse de parteneriatele încheiate cu firmele de cercetare psihologică, care activează pe piața românească.
PLATĂ:
1. Opțiuni de
Plată:
- Plată în Numerar (Cash): acceptarea plăților în numerar direct la cabinet.
- Plată prin aplicația băncii Transilvania: oferirea opțiunii de plată prin intermediul aplicației mobile a băncii, pentru un proces rapid și sigur.
- Transfer Bancar: posibilitatea ca clienții să efectueze plăți prin transfer bancar, oferindu-le flexibilitate și comoditate.
- Plata cu cardul la programarea online.
2. Termeni de
Plată:
- Plata se face la momentul programării online.
- Plata se face cel mai târziu la momentul prestării serviciului: în cazul plăților în numerar și prin aplicația băncii, se efectuează la momentul ședinței psihologice.
- Plată în avans pentru anumite servicii: posibilitatea cererii de plată în avans pentru servicii specifice, cum ar fi pachetele de intervenție sau programele online sau expertizele in domeniul judiciar.
3. Revizuirea periodică a politicilor de plată:
menționez că politicile de plată pot fi revizuite periodic pentru a se adapta
la schimbările în servicii sau structura tarifară.
PROGRAMAREA :
1. Programează-te aici : tu alegi ziua și ora, online prin Microsoft Teams sau în cabinet.
2. Programare
Telefonică:
- Serviciu personalizat: se recomandă programarea telefonică pentru a avea o interacțiune directă cu clienții și pentru a înțelege nevoile specifice ale fiecărui individ, pentru a răspunde calitativ și cantitativ speței.
- Obținerea informațiilor necesare: prin intermediul programării telefonice, se pot solicita documentele necesare și informațiile relevante pentru a eficientiza serviciul psihologic acordat și pentru a elimina numărul deplasărilor inutile la cabinetul psihologic .
3. Motivația Alegerii:
- Flexibilitate și personalizare: metoda de programare telefonică oferă flexibilitate în gestionarea programelor și posibilitatea de a personaliza serviciile în funcție de nevoile individuale ale clienților.
VOCEA CLIENȚILOR - experiențe autentice din