§ Responsabilitatea
personală - această competență generală se referă la tendința unui
adolescent de a contribui la eforturile de grup (familie, clasa de elevi...) și
de a fi atent și demn de încredere în acțiunile sale.
§ Gândirea
optimistă - această competență generală se referă la atitudinea de
încredere, speranță și optimism pe care un adolescent o manifestă față de
propria persoană și față de situații din viața sa.
§ Comportamentul
orientat spre scop - această competență generală cuprinde felul în care un
adolescent inițiază și perseverează în finalizarea unor sarcini de dificultate
variată.
§ Conștientizarea
socială - presupune capacitatea unui adolescent de a interacționa cu
ceilalți într-un mod care să arate respect față de ideile și comportamentele
lor; capacitatea de a recunoaște impactul pe care acțiunile sale îl au asupra
altora și de a folosi cooperarea și toleranța în situațiile sociale.
§ Luarea
de decizii – urmărește abordarea pe care un adolescent o are atunci când
rezolvă probleme care presupun învățarea de la ceilalți și din propria
experiență anterioară, folosirea valorilor pentru a-și ghida acțiunile și
acceptarea responsabilității pentru deciziile luate.
§ Abilitățile
de relaționare - presupune realizarea consecventă de acțiuni acceptabile
social, care promovează și mențin conexiunile sociale pozitive.
§ Conștientizarea
de sine - se referă la măsura în care un adolescent își înțelege în mod
realist propriile puncte tari și slabe, precum și la dorința consecventă de a
deveni mai bun.
§ Gestionarea
propriilor reacții - această competență generală se referă la modul în care
un adolescent reușește să își gestioneze cu succes emoțiile și comportamentele
pentru a finaliza o sarcină sau pentru a avea succes într-o situație nouă sau
provocatoare.
Secvența de pași din fiecare modul a programului pune accent pe:
1. Conștientizare
2. Opțiunile
posibile din sarcinile expuse de la simplu la complex
3. Planificarea
acțiunii
4. Execuția propriu zisă
5 . Evaluarea (autoevaluarea)
Platforma
facilitează activitățile care vizează dezvoltarea competențelor adolescentului
într-un format care permite atât realizarea lor online (direct în platformă)
cât și offline (prin materiale care pot fi descărcate din platformă sau solicitate de psiholog), iar ulterior vor fi
puse în practică în viața de zi cu zi, în medii diferite.
Programe online psihologice de intervenție și dezvoltare personală pentru
copil & adolescent, unde faci o plată unică și copilul / adolescentul are acces
NELIMITAT până la împlinirea limitei de vârstă:
·
Programul de Intervenție Pregătirea Pentru Școală (4 – 7
ani)
https://cabinetpsihototal.blogspot.com/p/pregatirea-pentru-scoala-program-de.html
·
Programul de Intervenție Dezvoltarea socio-emoțională a
adolescenților (13 – 18 ani)
https://cabinetpsihototal.blogspot.com/p/dezvoltarea-competentelor-emotionale-si.html
·
Programul de intervenție DEZVOLTAREA
STRATEGIILOR DE ÎNVĂȚARE (13 – 19 ani)
https://cabinetpsihototal.blogspot.com/p/evaluarea-strategiilor-de.html
·
Program educațional INSULA CALCULELOR pentru copii (5 - 8
ani)
https://cabinetpsihototal.blogspot.com/p/insula-calculelor-programul-educational.html
·
Evaluarea strategiilor de învățare
https://cabinetpsihototal.blogspot.com/p/evaluarea-strategiilor-de.html
Astfel crește accesibilitatea serviciilor psihologice de bună calitate, ca
rod al unei cercetări ample, care să satisfacă rigorile progresului științific
în domeniul psihologiei din secolul 21 și care să permită să fie accesate atât de
către cel care locuiește în țară cât și de cel care locuiește peste granițele
României, dar care poate fi și mai aproape sau mai departe de locația
cabinetului psihologic PSIHOTOTAL Bârlad. Mai exact, indiferent de locația unde
vă aflați, fie că sunteți pe laptop, desktop, telefon sau tabletă, puteți alege
să accesați serviciile psihologice pentru copii și pentru adolescenții,
reducând astfel costurile de deplasare, impedimente legate de programare (o
anumita zi și o anumita oră stabilită cu psihologul) sau impedimentul legat de
lucrul cu un psiholog local în limba țării în care locuiți.
Platforma online pentru copii și adolescenți este accesibilă dumneavoastră
prin încheierea contractului de acordare a serviciului psihologic de interes
pentru problematica copilului / adolescentului cu cabinetul psihologic
PSIHOTOTAL Bârlad și astfel printr-un link, aveți acces la platformă și la
programul de intervenție activat pentru a fi accesat oricând de care client (
24 de ore din 24 , 7 zile din 7) , până la împlinirea vârstei limită a
copilului / adolescentului pentru care este destinat respectivul program psiho-educațional
și de dezvoltare personală.
Cu stima,
Psiholog principal GRAPĂ CARMEN
Mobil 0743570171